Od ponad 60 lat zajmujemy się procesami obróbki plastycznej metali kolorowych i stali. Części i komponenty wykonane na bazie naszych odkuwek znajdowały w przeszłości zastosowanie w śmigłowcach Mi-2, samolotach An-28, IŁ-86 oraz szybowcach, a także motocyklach WSK produkowanych w WSK PZL-Świdnik.
Kujemy odkuwki przeznaczone na części krytyczne do śmigłowców W-3 Sokół, SW-4, samolotów M28/Bryza a także do silników lotniczych GTD 350, PZL-10W, TWD-10B i ASz-62-IRm-M18.
Obecnie kontynuujemy tradycje kuźnicze w lotnictwie, a zdobyte przez wiele lat doświadczenie wdrażamy w projektach takich jak:
- odkuwki kół zębatych do przekładni AGB w turbowentylatorowych silnikach lotniczych LEAP-1A i LEAP-1B stosowanych w samolotach pasażerskich Airbus A320neo i Boeing 737 MAX - projekt z firmą Safran Transmission Systems
- odkuwki kół zębatych do przekładni AGB w turbowentylatorowych silnikach lotniczych CFM56-5/CFM56-7 stosowanych w samolotach pasażerskich Airbus A320/A340 i Boeing 737 - projekt z firmą Safran Transmission Systems
- odkuwki kół zębatych do przekładni AGB w turbowentylatorowych silnikach lotniczych TRENT 700/TRENT 800 stosowanych w samolotach pasażerskich Airbus A330 i Boeing 777 - projekt z firmą Safran Transmission Systems
- odkuwki kół zębatych do przekładni AGB w turbowentylatorowych silnikach lotniczych BR710/BR725 stosowanych samolotach Bombardier Global Express, Boeing 717 i Gulfstream G650 - projekt z firmą Safran Transmission Systems
- odkuwki łopatek dyfuzorowych, dysków i łączników do lotniczych silników turbośmigłowych GE Aviation M601-E11 i H80 - projekt z firmą GE Aviation
i wiele innych …