Zakład Obróbki Plastycznej Sp. z o.o. zajmuje się kompleksową obsługą Klientów w zakresie projektowania, produkcji i obróbki mechanicznej odkuwek dla lotnictwa, energetyki oraz innych gałęzi przemysłu.
Nadrzędnym celem firmy jest spełnienie wymagań i oczekiwań Klientów oraz zwiększenie ich zadowolenia. Polityka Jakości realizowana jest poprzez:
- określenie wymagań stron zainteresowanych i ich spełnianie,
- zarządzanie ryzykiem i szansami,
- skuteczne wdrażanie nowych wyrobów do produkcji,
- zagwarantowanie stabilnej jakości i terminowości dostaw wyrobów,
- nadzorowanie procesu realizacji i pomiar zgodności wyrobu,
- podnoszenie kwalifikacji personelu,
- unowocześnianie parku maszynowego i sprzętu pomiarowego pod kątem spełnienia wymagań Klienta,
- systematyczną analizę rezultatów prowadzonej działalności podczas Przeglądów Zarządzania i podejmowanie działań w przypadku zagrożenia lub nie osiągnięcia zaplanowanych wyników.
Miarą realizacji Polityki Jakości jest zadowolenie naszych Klientów.
W imieniu całej załogi i własnym zobowiązuję się do spełnienia wymagań i ciągłego doskonalenia skuteczności Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami norm: ISO 9001:2015, EN 9100:2018, AS 9100 rev. D. Niniejsza Polityka Jakości obowiązuje wszystkich pracowników Zakładu Obróbki Plastycznej Sp. z o.o.
Krzysztof Drozdowski
Prezes Zarządu